لینک

معرفی لینک خرید از فروشگاههای مختلف

لینک

معرفی لینک خرید از فروشگاههای مختلف

شیردهی باعث کاهش خطر بیماری قلبی در مادران می شود

اخبار سلامت واقعیت بررسی شده است شیردهی باعث کاهش خطر بیماری قلبی در مادران می شود نوشته شده توسط Roz Plater در تاریخ 20 مه 2019 جدید کارشناسان می گویند که دیگر یک زن شیر مادر نوزاد خود را، خطر ابتلا به بیماری های قلبی پایین تر از آن پس از یائسگی. اشتراک در Pinterest تغذیه با شیر مادر نوزادان را با آنتی بادی هایی که عفونت را دفع می کنند، فراهم می کند. محققان می گویند اکنون می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد. گتی ایماژ شما بدون شک در مورد مزایای شیردهی نوزادان شنیده می شود. شیر مادر تغذیه ایده آل است و شامل آنتی بادی هایی است که به نوزادان کمک می کند تا باکتری ها و ویروس ها را کنار بگذارند. سپس مزایای مادران پرستاری وجود دارد. تغذیه با شیر مادر می تواند به کاهش سریع وزن بارداری کمک کند. و این یک راه برای پیوند دادن با نوزادان خود است. همچنین تحقیقات نشان می دهد که تغذیه با شیر مادر ممکن است به مادران کمک کند تا افسردگی پس از زایمان و برخی سرطان ها را کنار بگذارند. حالا به این لیست اضافه کنید که ممکن است تا زمان یائسگی نشان داده نشود. مطالعه جدیدی از دانشگاه آتن در یونان نشان می دهد زنان دارای شیردهی احتمال ابتلا به بیماری های قلبی را بعد از زایمان کم می کنند. و هر چه دیگر آنها تغذیه با شیر مادر، خطر کمتری دارند. این مطالعه جمعه در نشست سالانه انجمن اروپایی غدد درونریز در لیون فرانسه برگزار شد. تحقیق هنوز در یک مجله بررسی شده منتشر نشده است. دکتر ایرنه لمبرینوودکی ، متخصص غدد درمانی زنان دانشگاه آتن، نویسنده اصلی این مطالعه است. او و همکارانش در مورد 283 خانم بعد از یائسگی در سلامت قلب و رگهای خونی مشاهده کردند و آن را در رابطه با سابقه تغذیه با شیر مادر اندازه گیری کردند. طول مدت شیردهی زنان از 1 ماه تا 80 ماه متغیر است. محققان بر روی عوامل خطر مانند وزن، سن، سطح کلسترول و سیگار کشیدن تنظیم شده اند. آنها دریافتند که زنان دارای شیر مادر دارای کمبود شریان شریانی و آترواسکلروز هستند. "این یافته ها نشان می دهد که تغذیه با شیر مادر در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی در زنان است"، Lambrinoudaki در یک انتشار خبری گفت: محققان گفتند که مزایای سلامت قلب به احتمال زیاد مربوط به سطوح بالاتری از پرولاکتین هورمون در مادران تغذیه با شیر مادر است. اعتقاد بر این است که پرولاکتین خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد، یکی از عوامل خطر مهم در بیماری های قلبی. یافته های آنها شبیه تعدادی از مطالعات دیگر انجام شده در سراسر جهان از جمله این منتشر شده در مجله انجمن قلب آمریکا در سال 2017 است. محققان نزدیک به 300،000 زن در چین مطالعه کردند. آنها دریافتند که زنان که نوزادانشان را تغذیه کرده اند خطر ابتلا به بیماری های قلبی تقریبا 10 درصد کمتر است. زنانی که دو سال یا بیشتر از آنها تغذیه کردند خطر ابتلا به بیماریهای قلبی 18 درصد کمتر بود. تغذیه با شیر مادر و خطر بیماری قلبی دکتر الینور بیملا شوارتز ، استاد گروه داخلی داخلی دانشگاه کالیفرنیا دیویس، گفت: "من فکر می کنم این مهم است که این مطالعات در جمعیت های سراسر جهان انجام شود." او گفت: "هنگامی که ما در میان زنان آمریکایی و زنان یونانی که همانند هستند، یافته هایی وجود دارد که اعتماد به نفس ما را به فکر کردن درباره این یافته های معنی دار می دهد." یک دهه پیش، شوارتز استادیار پزشکی، زنان و زایمان در دانشگاه پیتزبورگ بود. شوارتز و همکارانش نیز وجود دارند مورد مطالعه قرار گرفت این اثرات تغذیه با شیر مادر بر سلامت قلب مادران. آنها نتیجه گرفتند که زنان متولد شده با شیر مادر در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی بودند. شوارتس گفت: "این مطالعه جدید به کار روزافزونی افزوده می شود که نشان می دهد که تغذیه با شیر مادر اثر بسیار مهمی بر روی سلامتی مادران برای چندین سال یا یائسگی دارد." چطوری؟ مشاوران تغذیه با شیر مادر می گویند این نوع مطالعه بسیار مهم است. شریل لبدویچ مدیر ارشد برنامه کار در محیط کار و تحلیلگر سیاست در کمیته تغذیه ای تغذیه ای ایالات متحده است که یک سازمان غیر انتفاعی سازمان هایی است که سیاست ها و شیوه هایی را که از تغذیه با شیر مادر حمایت می کند، ترویج می کند. Lebedevich به Healthline گفت: "با در نظر گرفتن میزان عظیم پولی که ما در ایالات متحده در زمینه مراقبت های بهداشتی صرف می کنیم، لازم است تحقیق رایگان از نفوذ صنعت به منظور راهنمایی در مورد چگونگی سرمایه گذاری کشور و جهان در سلامت عمومی صورت گیرد." شوارتز گفت که قطعا یک منطقه است که مستحق مطالعه بیشتر است، اما ممکن است برخی از اقدامات مهم نیز وجود داشته باشد. او گفت: "من فکر می کنم که واقعا مسئله ای است که ما باید برای کمک به مادرانی که می خواهند شیر مادر را به موفقیت برسانند، مورد توجه قرار گیرند و تشخیص دهند که هر مادر قادر به شیر دادن نیست." وی اضافه کرد: "هدف این نیست که مادرانی را که قادر به تغذیه با شیر مادر نیستند، به خصوص در مناطقی که ازدواج آنها به زادگاه داده نمی شود، سرزنش یا سرزنش کنند". "اما اطمینان حاصل کنید که ما همه حمایت هایی را ارائه می دهیم که ممکن است مفید باشد." شوارتس گفت: "بگذار آنها این را بدانند که چیزی است که فقط برای سلامت نوزاد خود مفید نیست، اما اطلاعات زیادی وجود دارد که به نظر می رسد برای سلامت مادران هم مهم است." تحقیق بیشتر در حال انجام است محققان دانشگاه آتن در حال کار بر روی مراحل بعدی فراتر از مطالعه فعلی خود هستند. لامبرینوودکی گفت: "ما در حال حاضر علاقه مند به ایجاد علل اساسی این اثر محافظتی هستیم." این تیم در حال بررسی مکانیزم های مولکولی این است که چگونه پرولاکتین بر قند خون تاثیر می گذارد، یکی از عوامل مهم شناخته شده برای بیماری قلبی است. آنها امیدوارند که این تحقیق بتواند راه های جدیدی را برای هدف گیری بیماری های قلبی برای همه، نه فقط تغذیه با شیر مادران کشف کند. نوشته شده توسط Roz Plater در تاریخ 20 مه 2019 جدید داستان های مرتبط تغذیه با شیر مادر ممکن است کمک کند نوزادان را از ابتلا به اگزما نگه دارد نوزادان مبتلا به کمردرد دارای BMI کمتری نسبت به نوزادان فرمول فشرده دارند در تغذیه با شیر مادر در مقابل بحث فرمول، اهداف ذاتی پدر و مادر برنامه بهترین شیوه زندگی سالم 2019 13 عادت به زندگی طولانی (با حمایت علمی)



لینک منبع :شیردهی باعث کاهش خطر بیماری قلبی در مادران می شود

شیردهی باعث سلامت قلب مادر می‌شود - عصرایران https://www.asriran.com/fa/.../شیردهی-باعث-سلامت-قلب-مادر-می‌شود - Cached مطالعات جدید محققان دانشگاه آتن نشان می‌دهد، شیردهی خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مادر را در سنین بالا کاهش می‌دهد و هرچه مدت شیردهی بیشتر باشد، این خطر کمتر است. شیردهی موجب سلامت قلب مادر می‌شود - سلامت - زندگی سالم - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../شیردهی-موجب-سلامت-قلب-مادر-می‌شود - Cached 21 مه 2019 ... مطالعات جدید محققان دانشگاه آتن نشان می‌دهد، شیردهی خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مادر را در سنین بالا کاهش می‌دهد و هرچه مدت شیردهی بیشتر باشد، این ... شیردهی باعث سلامت قلب مادر می‌شود - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/590984/شیردهی-باعث-سلامت-قلب-مادر-می‌شود - Cached 21 مه 2019 ... مطالعات جدید محققان دانشگاه آتن نشان می‌دهد، شیردهی خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مادر را در سنین بالا کاهش می‌دهد و هرچه مدت شیردهی بیشتر باشد، این ... شیردهی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/شیردهی - Cached - Similar شیردهی باعث بهتر شدن سلامتی مادر، مانع از مبتلا شدن به بیماری‌های مختلف، کاهش هزینه مراقبت‌های پزشکی و هزینه‌های شیردهی می‌شود. ..... تغذیه با شیر مادر می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی در زندگی آینده را کاهش دهد، که در زنانی که در کودکی ... شیردهی به نوزاد خطر بیماری قلبی را کاهش می‌دهد - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/.../شیردهی-به-نوزاد-خطر-بیماری-قلبی-را-کاهش-می-دهد - Cached 5 روز پیش ... breastfeeding. به گزارش هلث‌دی نیوز این پژوهش نشان می‌دهد هرچه دوران شیردهی مادر طولانی‌تر باشد، خطر بیماری قلبی در او کاهش بیشتری پیدا می‌کند. شیردهی موجب سلامت قلب مادر می شود | ایرنا – مطالعات جدید - ایرنا - قطره www.ghatreh.com/news/.../شیردهی-موجب-سلامت-قلب-مادر-شود - Cached 21 مه 2019 ... ایرنا – مطالعات جدید محققان دانشگاه آتن نشان می دهد، شیردهی خطر ابتلا به بیماری های قلبی مادر را در سنین بالا کاهش می دهد و هرچه مدت شیردهی بیشتر ... Images for شیردهی باعث کاهش خطر بیماری قلبی در مادران می شود [PDF] ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﻱ ﻣﺎﺩﺭﺍﻥ ﺑﺮﺍﻱ ﺗﻐﺬﻳﻪ ﺑﺎ ﺷﻴﺮﻣﺎﺩﺭ ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺳﺆﺍﻻﺕ ﺭﺍﻳﺞ ﻣﺎﺩﺭﺍﻥ - Unicef https://www.unicef.org/iran/fa/book_with_covers.pdf - Cached - Similar ﭼﺮﺍ ﺗﻤﺎﺱ ﭘﻮﺳﺖ ﺑﺎ ﭘﻮﺳﺖ ﻣﺎﺩﺭ ﻭ ﻧﻮﺯﺍﺩ ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺯﺍﻳﻤﺎﻥ ﺗﺎﻛﻴﺪ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ؟ ........................... 8. 10. ..... ﻛﺎﻫﺶ ﻣﻲ ﺩﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﭼﺎﻗﻲ ﻭ ﺑﻴﻤﺎﺭﻱ ﻫﺎﻱ ﻣﺰﻣﻦ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ: ﺑﻴﻤﺎﺭﻱ ﻫﺎﻱ ﻗﻠﺒﻲ ﻋﺮﻭﻗﻲ، ... ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺍﻭ ﺑﻪ ﺑﻴﻤﺎﺭﻯ ﻫﺎ ﻣﻮﺟﺐ ﺻﺮﻑ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻫﺎﻯ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﻭ ﻣﺮﺍﻗﺒﺖ ﻛﻮﺩﻙ، ﻏﻴﺒﺖ ﻭﺍﻟﺪﻳﻦ ﺍﺯ ﻛﺎﺭ ﻭ ﺑﻪ ﺧﻄﺮ. ﺍﻓﺘﺎﺩﻥ ﺳﻼﻣﺖ ... ﺁﻥ ﺗﺪﺭﻳﺠﺎً ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ: ﺷﻴﺮ ﭘﻴﺸﻴﻦ ﺷﻴﺮﻱ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺍﺑﺘﺪﺍﻱ ﻫﺮ ﻭﻋﺪﻩ ﺷﻴﺮﺩﻫﻲ ﺍﺯ ﭘﺴﺘﺎﻥ ﻫﺎ ﺧﺎﺭﺝ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ،. ﺭﻗﻴﻖ ﺗﺮ ﺑﻮﺩﻩ ... شیر مادر، ناجی نوزادان مبتلا به بیماری قلبی مادرزادی - زومیت https://www.zoomit.ir/.../human-milk-infants-congenital-heart-disease/ - Cached 2 فوریه 2019 ... براساس پژوهش‌ها، چربی شیر مادر باعث می‌شود نوزاد بتواند درطول درمان ... از نوزادان مبتلا به بیماری قلبی مادرزادی در مقابل عفونت، کاهش خطر ابتلا به ... [PDF] تغذیه با شیر مادر مهم است - Best Start Resource Centre https://www.beststart.org/.../B04.../breastfeeding_matter_FARSI.pdf - Cached اگر مادر برای شیردهی با مشکالتی روبرو باشد، باید کودک خود را با شیرخشک ... کاهش تولید شیر مادر شود. ... رابط تغذیه انگشتی با یک لوله که به انگشت تمیز شما متصل میشود. • ... نوزادانی که با شیر مادر تغذیه نمیشوند، بیشتر در معرض خطرات زیر قرار میگیرند: .... نوزادان هنگام تماس پوستی میتوانند ضربان قلب و تنفس مادر خود را.